1. Home

Retourneren

Retourneren

Is het ontvangen product niet helemaal naar wens? Bij Blauwe Hempie heb je het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop jij, of een door jou aangewezen derde (die niet de vervoerder is), het product hebt ontvangen.

Als je het product wilt retourneren, dien je dit binnen 14 dagen na je retourmelding onbeschadigd, compleet en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking terug te sturen. Wij vragen je het product zo te retourneren dat wij het een tweede kans kunnen geven.


Hoe retourneer ik mijn product?

Stuur ons een e-mail naar: harry@blauwe-hempie.nl met het ordernummer, jouw NAW-gegevens en, optioneel, een reden voor de retour. Nadat wij je retourmelding hebben ontvangen, krijg je van ons een bevestiging.

Je kunt de producten retour sturen via je dichtstbijzijnde PostNL-servicepunt of met een vervoerder naar keuze. Om je retour sneller te verwerken, vragen wij je vriendelijk het ingevulde retourformulier bij het te retourneren product te voegen (dit is niet verplicht).

De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Retouradres:
Kastanjelaan 21
7255 AM Hengelo (GLD)


Mag ik mijn product retour sturen?

Als het product vies, gebruikt, beschadigd of incompleet is bij ontvangst van de retour, kunnen wij deze mogelijk niet vergoeden.

Indien het geretourneerde product in nieuwstaat verkeert en in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) wordt teruggestuurd, zullen wij 100% van het aankoopbedrag terugbetalen, tenzij er een andere afspraak is gemaakt waar beide partijen mee akkoord zijn gegaan.


Terugbetaling

Wij betalen het volledige aankoopbedrag (exclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling terug. Wij mogen echter wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen of totdat je kunt aantonen dat je deze hebt opgestuurd.

De terugbetaling gebeurt met hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling, tenzij je akkoord gaat met een andere manier van terugbetaling.

Indien je slechts een deel van je bestelling retourneert, worden de leveringskosten niet teruggestort.

Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat wij het product (of de producten) hebben ontvangen, of tot je kunt aantonen dat het product onderweg is naar ons.